Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3270
mod_vvisit_counterWczoraj3450
mod_vvisit_counterW tygodniu6720
mod_vvisit_counterTydzień temu27655
mod_vvisit_counterW miesiącu71211
mod_vvisit_counterMiesiąc temu118152
mod_vvisit_counterRazem5023536

Online: 57
Twoje IP: 35.175.113.29
,
Dzisiaj mamy: Lut 18, 2020

11
Lut
2019
Eksperyment przyrodniczy, czyli dlaczego szkoła to nie tylko notatka w zeszycie. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Monika Makos-Gałan   


Lekcje uczniów, także pierwszaków obfitują w wiele twórczych aktywności rozbudzających ciekawość świata i przekazujących wiedzę. Nie zawsze rodzic przeglądający zeszyt czy ćwiczenia ucznia ma możliwość dostrzec potęgę zajęć szkolnych i tego jak wiele umiejętności uczeń nabywa w szkole poprzez działanie. Działanie, które daje coś więcej niż tylko odtwórczą notatkę w zeszycie ale przede wszystkim rozwija kompetencje intelektualne i uczy.

Poniżej krótka relacja z doświadczenia przyrodniczego Ib polegająca na wysunięciu tezy, przeprowadzenia kilkudniowych obserwacji i sformułowaniu wniosków. Pierwszakom aktywność ta zajęła tydzień opieki nad hodowlą roślin, dostarczania odpowiednich warunków wzrostu, konfrontacji swoich założeń z rzeczywistością, analizy i satysfakcji z ukończonego eksperymentu.