Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1984

2016
Wycieczka do Tarnowskich Gór PDF Drukuj Email
Wpisany przez Katarzyna Madeksza

img 1517 października klasy pierwsze gimnazjum z wychowawcami odwiedziły Tarnowskie Góry.

Wycieczka rozpoczęła się spacerem po pięknym jesienną porą Parku Repeckiego w Tarnowskich Górach. Następnie zeszliśmy do Sztolni Czarnego Pstrąga, gdzie płynęliśmy najdłuższym w Polsce podziemnym korytarzem. Specjalnymi łodziami przemierzyliśmy 600- metrowy odcinek sztolni, wsłuchując się w ciekawe opowieści pana przewodnika. Po tej interesującej podróży przyszedł czas na zwiedzanie Kopalni Srebra, które odbywało się w podziemnych korytarzach położonych 40m pod powierzchnią ziemi. Ubraliśmy więc kaski i ruszyliśmy w półtoragodzinny spacer korytarzami kopalni.

Na zewnątrz zwiedziliśmy jeszcze muzeum oraz Skansen Maszyn Parowych i udaliśmy się na rynek do Tarnowskich Gór. Po krótkim spacerze wróciliśmy do Jastrzębia-Zdroju. Wycieczkę zaliczamy do udanych.